gäst inlägg ! /Nora

Hej filles blogg !:P<3
jag och fellan är med varandra just nu och hon sitter och spelar "mariokart" <3
och det värkar som hon tycker det är kul men jag kommer nog inte spela  .... elr kanske !:P
och hon ligger 11th ,,, haha !:D
hon är väldigt bra ;)
hoppas ni har det lika bra som vi !:P , jag brukar fixa Felicias designer :P och vissa blir bra och andra inte :P<3 , vi har varit i skolan och det har både varit roligt och såå tråkit !! för det första det som var BORING var att FELIX frågade hela tiden fille och han skrev på sms hel tiden till fille .
- vgd ?:P
typ en miljard gånger-.- , men ho cares  !! inte vi :P<3
jag kanske kommer skriva lite mer en vad fille brukar skriva men fille säger att det inte gör nånting :P , hoppas hon talar saning ...;)
och det som var kul var att vi fick träffa alla KOMPISAR typ alla :)<3
haha ...
men nu håller vi på att döö skratta för felicia ramlar ner från banan alltså mariokart hon skit rolig ;P
HAHAHAH ... och det kommer nog dröja ett tag till innan Felicia är mål !;)
hon har typ blivit varvart hel tiden elr en gång ;)
nu kom hon i mål !:)
hihi ;)
nu ska hon testa att vinna :);)<3
en gång hoppas det iallafal men jag hoppas det !;)
men hon låg 1th men hon blev varvard som vanligt ,, tro det eller ej men hon låg faktiskt 1th :P<3
men nu ska jag gå !
hejdå :P


/Nora - bästisen :P<3


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback