B.V.F.A!!<33

Heej !!
Nu blir det dagens klädsel och så tängte jag skriva lite om B.V.F.A =Malin ,, Debbie ,, Simone och jag !!


Lita om Debbie :Hon e söt ,, snäll ,, glad ,, rolig kompis ;P
Hon gillar : att sjunga och dansa ,, och gar en gullig katt som heter Ludde!! 
Hon går på friidrott med mig och Malin ,, och så sjunger hon i kör med mig och Simone:p
Hennes favorit färg e lila och lime grön !!

En bild !!:P


Lite om Simone : hon e snäll ,, glad ,, lite knäpp när det behövs :P
Hon gillar handboll och att gå på kör !!
Hon går på handboll och kör !!
Hon har en söt katt som heter Lynott!!
Hennes favorit färg e turkås !!

Här har vi henne !!

Lite om Malin : hon e snäll ,, glad och rolig!!
Hon gilar att sjunga dansa och att ha friidrott!!
Hon har en jätte gullig katt !!
Hon går på friidrott !!

Hennes favorit färh e turkås och brun !!

Simone och Malin har en blogg jag tängte tipsa er om den  www.roligtmedmalinochsimone.blogg.se gå in och komentera:P

Och så dagens klädsel får bli i kväll !!  hehe ska till Debbie !! 
Love ya !! ♥

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback