Fredag...

Heej Bloggen!<33
Äntligen är det fredag, inte  för att det är tråkigt i skolan... :D Jag sitter i alla fall hemma hos jennifer med Simone och kollar på tv och är inne på skype:D
Jag ska typ ha veckans bloggar typ tre stycken i veckan och det kan vara samma några gånger tex. om jag tar min kompis blogg och min kusins blogg och någon annan då kan det tex. vara min kusins blogg och två andra bloggar nästa gång :)

Veckans bloggar är:

1. www.malinsbild.blogg.se

2. www.roligtmedmalinochsimone.blogg.se

3. www.bieberfewer.blogg.se

Kolla på bloggarna om ni har lust:D




Jag tycker att den här låten är jättebra:)Man blir lite yr av att det snurar runt hela tiden :)
Jag kanske ska ha den här låten på musiken ni kan rösta på den också från och med nu ;)


Men jag kan inte skriva mer nu ...

Puss Puss♥:)

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback