Hehe...

Hej bloggen:)
Jag vet att i mitt sista inlägg jag gjorde hade jag  "Varför" som rubrik men jag han inte skriva vad jag menade men nu kan jag berätta för jag skulle gå in då ... Men jag ska typ ha så här Varför heter ordet bla bla bla så... t.ex... men det går till så att jag säger ett ord och tills nästa inlägg kan jag typ ha förslag på varför det heter så...

Så varför är ordet förkortning så långt...??

T.ex men jag kom inte på något mer nu men jag har en annan ide (stavning) att jag kanske frågar er varför någonting...

Men typ vad är det dummaste ordet man kan stava fel på??
Skriv en komantentar och gissa vad det kan vara :D

Men jag är med Jennifer och vi försöker få tag i några personer på Skype men dom svarar inte ...Jo nu svarar dom:) Men jag ska äta hos Jennifer vi ska äta Tacos mmmm...

men jag ska Gå ses:)

Puss Puss ♥

kommentarer
posted by: Anonym

Skriv mera inlägg! :D

2010-11-28 @ 13:05:41

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback