Läxor läxor läxor...

Heej:)
Jag sitter och kollar på alla kommentarer jag har fått och jag har bara en önskan skriv vad ni heter eller smeknamn och om ni har en blogg :P
Aja jag sitter och lyssnar på musik och gör läxan... okej jag har gjort klart läxan men ändå;)
Idag har jag varit med några kompisar och gjort läxan (vi hade ganska många läxor) men men ... vi skulle i alla fall äta lunch efter ett tag och Paulina (min granne som är 17, hon är jätte snäll) skulle laga pizza en sån man bara stoppar in i ugnen så värms den och hennes lille bror Viktor (en kille som är ett år äldre än mig) skulle kålla om den var klar och det var den, så han öppnar ugnen och pizzan är klar så det börjar ryka  ut från ugnen jätte jätte mycket, jag gjorde nudlar och vattnet kokade (stavning) så det kom ännu mer rök, efter typ fem minuter så började brandalarmet att tjuta Paulina (som var på övervåningen) ringde till sin mamma men hon svarade inte så Viktor ringde till sin pappa men det var uppaget så Paulina kom ner och sa att Viktor skulle ringa till sin farfar men vi hittade inte telefonen så Viktor sprang och letade efter den medans öppnade vi dörren och ett fönster men det gick inge vidare för det hjälpte inte så mycket, så jag och Paulina börjar vifta med guddar under brandalarmet men vi fick ont i öronen så vi springer ut då kommer Viktor och har hittat en telefon (dom har typ fyra telefoner eller något sånt) så han ringer till sin farfar som säger att vi ska vifta med en tidning under inte för nära eller för långt bort, ja så Viktor viftar med en tidning medans jag och Paulina står ute och fryser tillslut så stängs brandalarmet av. Tur att dom inte hade ett sånt larm som ringde till en brandkår...<33

Jaja nu ska jag väl äta ...

Puss Puss♥

kommentarer
posted by: Anonym

Men gud vad läskigt!



Ses i morron :D



www.malinsbild.blogg.se www.roligtmedmalinochsimone.blogg.se

2010-11-08 @ 20:06:03
posted by: felix

var guddarna mjuka

2010-11-09 @ 14:32:29
posted by: cornelia

gud vilken snygg blogg. Ha det bra bye bye <3

2010-11-09 @ 16:14:26
hemsida: http://correslife.blogg.se/
posted by: cornelia

2010-11-09 @ 16:42:38
hemsida: http://correslife.blogg.se/
posted by: cornelia

Det skulle vara roligt om vi kunde göra någonting någon gång. Så kanske du kan hjälpa mig med bloggen : )

2010-11-09 @ 16:46:27
hemsida: http://correslife.blogg.se/
posted by: Cajsa

Hej fin blogg! Kolla min blogg också:) Cajsabieber.blogg.se:)

2010-11-10 @ 17:19:01
hemsida: http://cajsabieber.blogg.se/
posted by: Cajsa

Hej fin blogg! kolla min blogg också! Cajsabieber.blogg.se!:)

2010-11-10 @ 17:20:36
hemsida: http://cajsabieber.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback