Söndag!<33

Heej Bloggen :P
Jag sitter hemma hos Felix (min kille) med Jennifer, Simone, Filip och Charlie:) Felix lillebror är bara såååå söööööt ...hehe :) Jag har Felix data Simone har sin och Jennifer har sin och killarna spelar pang pang spel... ;) Inte så intressant kanske :D
Men det låter som om det är 100 elefanter uppe på övervåningen där killarna är... 100 skrattande elefanter;)
Men jag har inte så mycket mer att säga jo jag kollar på tv oxå med Simone och Jennifer vi kollar på robinson men det är sen i torsdags:)
Men jag har inge mer att säga :D

Puss Puss♥:)

kommentarer
posted by: Fille <33

Hej Ella :) Tycker du att vi var lika ?? vi skojade faktiskt (stavning) om det här om dagen ;)

Ha det bra :D

2010-11-16 @ 18:44:24
hemsida: http://filleloves.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback