Chill !! :)

Hej !!
Jag sitter hemma hos Evelinn ,, vi gör typ inget !! ;)
Men jag har tappat bort min kamera sladd men jag ska be mamma köpa en ny ,, hehe !! :)
Men på tisdag ska jag klippa mig men jag e rädd för att dom ska klippa för mycket :P Jag vill bara klippa topparna och sne lugg !! ;) Men om jag säger bara att jag vill klippa topparna så gör dom nog det  !! :)
Jag har fått en ny mobil !! Den e skit snygg !! Den e bättre en min gamla !! Den var lite tög !! :)
Men jag vet inte vad jag har att bereätta !!
Rösta Rösta på vem e den snyggaste killkändisen ?! :)

Puss puss Hej då !! :love:
 

kommentarer
posted by: Malin

Du har en jätte bra blogg fille ;P Men skriv mera haha :D



Jag tycker att Zack Efron är snyggast hehe :D

2010-09-05 @ 18:22:49
hemsida: http://malinsbild.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback