Snabbt inlägg !! :)

Hej bloggisen !!
Idag skulle jag och mamma åka till siggesta på loppis ,, men när vi väl kommer fram så e det skit lång kö... och så står det Parkering 40 kr,, då blev mamma så arg att vi åkte till lindex i mölnvik i stället och så gick vi in till WILLY:S och handlade lite saker och så åkte vi hem och bakade !! ;) Det blev vanliga goda kanelbullar , supergoda chokladbullar och mina goda mufins !! ;)
Men jag har inte så mycket att säga men i morgon ska jag lägga ut lite nya bilder det LOVAR jag !! :)

Och rösta mer på vem den snyggaste killkändisen e !! Och komentera järna mina vanliga inlägg !! ;) <3

Puss Puss Hej då !! :)♥



Det var ett tag sen !! :)<33


kommentarer
posted by: Anonym

läg in mer bilder ?!

2010-09-07 @ 20:35:28

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback