Fredag!

Hejsan :)
Idag är det fredag och det betyder sista dagen i skolan innan jag ska åka till... Borås! Jag min mamma, mammas kusin och en annan tjej ska åka till Borås och shoppa ;) Men det betyder att jag inte kommer att blogga:( Men jag kommer att ta bilder som jag kan lägga in när jag kommer hem :) Eller vänta jag kanske kan ta med mig internet så kan jag skriva på kvällen:) Men iaf nu kom Debbie hit för att vi ska cykla till skolan i dag :) Snart kommer nog Simone oxå XD Men idag är det vår dag på skola så vi ska typ städa en lektion och sen är det hatt/frisyr parad;) Men det har vi nog vuxit ifrån lite ;) Men vi ska i alla fall ha en frisyr ;) Men nu ska vi snart åka så jag måste gå...
Men först kommer dagens klädsel och facelook;)
Någon har kapat av mitt huvud:S Nej, jag skojar ;)
Inte den snyggaste bilden men...
Hej då !♥

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback