Hehe (;

Hej ;) Jag har precis kommit hem från skolan och nu så sitter jag och äter apelsin :) Jag märkte att jag har lagt in TRE av samma in lägg;) Hoppsan säger vi till det :) Men idag så var det ju vårdag som jag sa, och då så städade vi och vi kollade på någon konsert, efter konserten så skulle man dansa somba, Linda (min lärare) sa att den grupp (hon hade delat i oss i två grupper) som dansade bäst och verkligen försökte att dansa skulle få ett pris ;) Det var båda grupperna som vann ! :D Men somba var jätte roligt! Men nu kan jag inte blogga mer jag ska gå och göra min i ordning för klass fest:) Jag tar en bild som jag kan lägga in sen :)
Hej då ! :)

kommentarer
posted by: Corre

Super SWEET design! <3

Saknar er kramar // Corre

2011-05-03 @ 13:21:29
hemsida: http://mylifeascornelia.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback