Jippie!!

Vad tror ni jag menar med min rubrik?!  Malin har blogg paus och kommer inte att blogga ! Det betyder att jag vann! Malin ska vara min betjänt i två veckor! Men jag känner mig taskig:S Jag vet inte varför men...
Jaja... jag vet inte om Malin ska börja med att vara min betjänt i morgon eller nästa vecka ;)
Menmen... jag har precis bakat muffins ! Dom blev faktiskt goda ;)
Mums :D  Choklad så klart :)
Men när jag skriver så trycker jag på enter för att allt inte ska sitta ihop men det sitter i hop i alla fall ! Så om ni undrar varför allt sitter ihop så är det därför ;)
Men det var allt för mig ;)
Puss o Kram ♥

kommentarer
posted by: Deb <33

Jag har också bakat choklad muffins <33

2011-04-13 @ 18:58:05

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback