Längtar tills i morgon!<33

HEJ:)
Jag kom hem för ett litet tag sen :) Nu kanske ni undrar: Slutar hon så sent på fredagar? Nej, det gör jag inte jag slutar klockan tio i tre men min sista lektonen är idrott då vi måste duscha och byta om och så, och på fredagar tar vi alltid lite längre tid på oss för att vi vet att bussen går halv fyra men jag den gjorde inte det idag... konstigt ;) Menmen... vi fick vänta i en halv timme asså jag och Debbie Simone fick vänta i 40 minuter:P
När jag kom hem tog jag ett päron och en riskaka och nu sitter jag och kollar på TV :)
Men ni undrar säkert om min överskrift men jag berättar inte för ens i morgon ;)
Men jag lägger in ett inlägg lite senare eller i morgon :)
Puss o Kram :)

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback