8e december 2011

Sitter hemma hos Jennifer, kollar på tv och lyssnar på när Jennifer pratar med sin pojkvän på skype.
I dag var det en kort dag i skolan, vi började 10:10 och slutade 14:10! Vi brukar inte ha sovmorgon på torsdagar men vi hade en konsert i fredags, så nu får jag sovmorgon på mitt elevensval! :)
.
I dag är det bara 16 dagar kvar tills det är julafton! :D Alla längtr ju typ dit.
Och igår så var jag i nacka med Rebecka och shoppade lite julklappar, men jag an inte säga vad det är efter som att dom jag har köpt till läser min blogg så deet är ju inte så bra om jag säger vad dom ska få! ;)
.
Men jag har inte så mycket mer att säga. Ni får kommentera vad ni vill läsa om eller om ni vill att jag ska lägga in mer bilder och så! :) Så det är bara att kommentera! :D
Alice ögon blir ofta färgade när man tar bilder på henne innomhus! <3

kommentarer
posted by: Anonym

AWESOME!!! <3

2011-12-09 @ 15:40:54

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback