Alla fina julklappar

Hej ohc förlåt.
Jag tänkte berätta lite om min jul helg och vad jag ska göra på nyår.
På julafton så var vi hemma hos mig och min familj. Och mammas släckt skulle komma och fira med oss. Först kom min mormor och mammas moster och hennes man. Sen kom mammas kusiner. Vi kollade på kalle och sen så åt vi middag. Sen öppnade vi julklappar och jag fick, en pyjamas, en jättestor toffla som man ska ha båda fötterna i, Justin Biebers skiva, en kalender (som är perfect att skriva läxor osv. i), en Justin almenacka, ett "The boddy shop" paket oliv, en morgonrock, nagel kitt, ett bio kort, uggs, ett nintedo spel, röda jeans, en svart tröja och alla tre Twilight filmerna.
Sen senare på kvällen så spelade - jag, mamma, pappa, mammas kusiner och deras respektive- selskapsspel :) Det var roligt.
.
Och i furrigår var jag Malin och Simone och kollade på bio (Alvin och Gänget 3). Och  dag så ska jag mamma och pappa gå och kolla på bio igen, vi skaa se Braking Dawn. Sen efter så ska vi shoppa lite.
.
På nyår så ska vi bara vara hemma som vanligt och äta gott och kolla på någon film medans vi vetnar på att klockan ska bli 12. Sen vid 12 slaget så ska vi grilla korv så dom som vill komma får komma. Sen smäller vi inte så mycket raketer, det räcker med att kolla på grannarnas ;)
morgontrötta jag och Malin :) När jag sov över hos henne efter bion.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback