Amanda Fondell

Det var ju redan självklart! Jag visste det... Eller, Nej det skulle vara ganska omöjligt för mig att veta vem som vann, men man kan ju alltid tro. Men som ni kanske förstår så var den Amanda Fondell som vann hela Idol 2011! :D Det tyckte jag var jätte bra att hon vann! :) Hon var överlägset bra, om jag får säga det själv!
Min och Simones konversation:
Jag: Idol börjar snart, ska vi fixa marrabon och ostbågarna?
Simone: Ja snart jag ska bara klara den här banan.
Nästa bana.
Jag: Skulle vi gå eller??
Simone: Ja, efter den här banan.
Jag: Okej.
Simone: Nu går vi.
Men herre gud vad närvösa vi var när det skulle avgöras! Dom sa att det var 53% röster på den ena och 47% röster på den andra. Idol fick mig att tveka en sekund. Men jag blev glad när Amanda vann! :D
Hon ser ut som en vinnare! :D

kommentarer
posted by: Malin

Ja, det var jättebra att hon vann :P Men det var 52% <33

2011-12-10 @ 12:00:26
hemsida: http://meemode.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback