!<3

Heej :)
Idag har jag inte varit i skolan ;) Jag gick upp som vanligt vid kl:07:00 och jag ser att det snöar som bara den, och då ringer Debbie och säger att det inte går några bussar och att hennes pappa kör henne till skolan och jag frågar om han kan köra mig med och det kan han, Debbie säger att dom ska hämta mig vid busshollsplatsen och att jag ska vara vid busshollsplatsen vid 20 i åtta och det är jag, men Debbie kommer aldrig och efter kanske 10 minuter ringer Debbie och säger förlåt att vi är sena och jag säger det gör inget men jag höll på att frysa  igäl men i alla fall. Sen kommer dom inte efter typ 25 minuter och jag ringer henne och hon säger att dom har fastnat men att dom kommer snart och jag ba okej :)
Och så holler vi på att ringa varandra till slut slutar det med att Filip (min kille<33) ringer från skolan och säger att skolan är inställd och jag ringer Debbie och dom har precis kommit loss och Debbie ba jaha okej, och precis då så kommer Debbies pappa åkande förbi men han stannar och säger att han ska åka till vivo och handla och han säger att jag får vara med Debbie idag om jag vill och då går jag till Debbie och på halva vägen möter jag Debbie och Amanda (Debbies granne) , så först går ihem till Amanda och kollar på en film hund pensionatet och sen kelade vi med hennes hund :) Sen kl:12:00 gick vi hem till Debie och åt Lunch och nu sitter vi vid datan :)
Men vi ska läsa lite nu ;)
Glöm inte att rösta :D

Puss Puss :)


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback