Kusin mys!<3 :)

Hejsan allihopa :)
Igår kom mina kusiner klockan halv fyra och då gick jag Ebba och Kevin (Ebba är 5 år Kevin är 11 år) upp till övervåningen och spelade den försvunna Diamanten, och Kalleha (Stavning) :P Det var jätte roligt :)
Sen åt vi middag :) Kyckling med klyftpotatis :) Mumms Mumms...;)
Sen kollade vi på melodifestivaen :D Sen gick Ebba Tessan Lion och Kevin och la sig då gick jag och läste men jag somnade med boken :P
Idag blev jag väckt av min mamma och mina två kusiner Ebba och Lion (Lion är 1 år):P Det var mysigt att bli väckt av dom :)
Sen gick vi ut och grävde ner varandra i snön :)
Men nu åkte dom hem, men vi kanske ska åka till dom i kväll :)
Men nu kan jag inte blogga mer ...

Puss o Kram //Felicia :)

kommentarer
posted by: Nora Östlund

Kevin..

2011-02-13 @ 17:18:06
hemsida: http://sweetcheey.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback