Gitarren fram...

Hej :D
Hoppas alla hade en bra helg det hade jag i alla fall:)
Idag var jag i mölnvik och handlade mat med mamma, men innan vi handlade så gick vi in på lindex och kollade på kläder men jag hittade inget... inte mamma häller för den delen ;) I alla fall sen gick vi in på kicks för jag fick presentkort där i julklapp, där hittade jag två halsband ett svart med typ hängen längst ner och ett med pälor med matchande armband till jätte snygga :D


Typ så jag kunde inte lägga in bilder från min mobil så den får duga :P

Jag hittade ingen bra bild som liknade det andra men jaja ...

Jag tog fram min gittar för en stund sen och började spela och kom på en bra burjan på en låt, jag blev jätte glad för det låter faktiskt bra :D

I mitt förra inlägg skrev jag att Malin har en ny blogg men hon tog bort den...

Men jag ska äta..

Puss o Kram :)♥

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback