:o

Hejsan Hoppsan :)
Dagens lista:
1, Gå ut till kaninerna :)
2, Åka till min gammel mormor och hjälpa henne att flytta :)
3, ...;)
4, Typ åka hem och göra ingenting ... skönt ;9
5, Äta middag :D
6,Kolla på tv och äta godis :D

Haha det är vad jag ska göra idag:)
Nu när jag ändå gör listor så...
Kolla gärna in dom här bloggarna:

1, www.suzzho​chnorah.bl​ogg.se
2, www.nataliepalmsblogg.blogg.se
3, www.roligtmedmalinochsimone.blogg.se
4, www.bieberfewer.blogg.se
5, www.cajsabieber.blogg.se

Alla bloggarna är jätte bra :)
Men jag ska gå till mina kaniner nu ...

Puss o Kram :)

kommentarer
posted by: Anonym

Det blev något konstigt med den första bloggen men det gör nog inget ;)

Puss Puss :)

2011-01-29 @ 10:33:23
hemsida: http://filleloves.blogg.se/
posted by: Tove

Jätte fin blogg du har! :D <3

2011-01-29 @ 15:19:24

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback