Sötnoows! xD

Hej Sötisar!xD
Jag sitter och väntar på att få åka till Malin men jag ska inte åka förns kl:12:) Simone och Debbi kommer oxo vara där, jag ska få mina julklappar av Simone och Malin... tror jag ;)
Innan jag ska åka ska vi ta ner våran julgran:( Hade hoppats att den skulle vara kvar längre, men den barrar jätte mycket så det är väl bara bra ;)
Nej, vad gullit min hund fick vara med på julgransplundring och tog den stora pepparkakan :D Min gulle♥
Nu ska jag gå och sminka mig :)

Puss o Kram♥

PS: Glöm inte att jag svarar på era frågor som ni har skrivit på kommenterer :) Jag svarar på det nyaste inlägget, så gå bara in på kommenterer :)

kommentarer
posted by: Felicia<33

Gulle Malin :)

Det var mamma som tog bilderna :)



Puss Puss <3

2011-01-02 @ 10:52:32
hemsida: http://filleloves.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback