215!

Hej! :)
Det här inlägget är det 215 inlägget! :) Jippie! ;) Inte för att det är något speciellt men...
Haha, snart ska jag och mamma åka till nacka för att jag ska köpa ett par jeans, från gina tricot! Och en tidning! Som jag kan läsa nu när det inte är strand väder! Eller så kan jag läsa den när det är strand väder, hihi, vi får se när och vart jag läser den ;)
Men sen när vi kommit hem från nacka så ska jag mamma och Lotta kankse plocka blåbär, mm... gott! Men det förstås om det blir bra väder!:) Eller alla fall uppbehåll ;)
Menmen... juste på lördag så ska jag mamma och pappa gå på bröllop, min mammas kusin ska gifta sig! Kul kul! Och då ska jag ta massa bilder<! Och sen efter bröloppet så ska jag sova över hos Lotte, och där ska jag få bada i deras badkar (har inget badkar hemma) och så ska jajg ha lite mysigt!
I allafall... nu ska vi åka till nacka och shoppa lite! :)
Hare bra!<3

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback