Bada!

Hejsan!
Förlåt för att jag inte har bloggat på ganska länge men när jag kom hem från möja så åkte vi till min mormor för att hon fyllde år! Och när vi kom hem så orkade jag inte ;)
Men i allafall det var jätte roligt på möja vi gjorde 7 kamp det var jätte kul, sen fick alla lag gdis som man skulle dela upp inom laget och då satt ludde och någon annan i min säng och delade upp det så de var socker i hela sängen sen ;) Men det gick bort! Men i alla fall sen på onsdagen var vi i skolan och sen efter skolan så åkte jag Malin Debbie och Simone till GRÖNAN det ar skit kul! Malin Debbie och Simone tjatade upp mig i kvasten (Jag tyckte inte om att åka så mycket) Men jag åkte och sen åkte jag och Simone den typ 8 gånger;) Medan Malin och Debbie åkte andra grejor! Sen tjatade dom upp mig i twister och den var SKIT rolig! Den åkte vi 3 gånger och så gick vi i lustiga huset!
Men det so inte var så roligt var att Malin tappade sin mobil (troligtvis i vattnet) men vi hoppas att den är på land!
Men nu ska jag gå till Debbie och BADA! :D
Puss o Kram:)
PS: Bilder kommer!

kommentarer
posted by: Anonym

SKRIV OFTARE!!!!!!!!!!

2011-06-05 @ 11:00:38
posted by: Nora Östlund

FFIIN <333333333333333



BVFA

2011-06-06 @ 11:43:32
hemsida: http://noraostlund.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback