Nej!

Hej :)
Haha, det rimmar ;)
Aja, Idag står det att det ska regna och det vill jag inte! Men nu ser det ut att bli ra väder men vi får väl se hur det blir med det! Men i allafall det var jätte roligt i går, vi fotade (dock med min kamera) dansade runt stågen och gosade med alla kaninungarna :) Idag blir det samma sak fat inte dansa runt stången förstås ;) Haha, men nu ska jag gå ner och äta frukost och sen ska vi gå ner till grannarna<3
Puss o Kram<3
PS: Kolla in Linneas blogg www.linneasplats.blogg.se :)
Linnea!<3
Och om ni undrar så när jag trycker på eneter och vill ha mellan rum mellan mina rader så sätts det i hop när jag lägger in det på bloggen! <3

kommentarer
posted by: Linnea

Hej felicia!

Tack för länkningen och den fina feedbacken. Men jag är emot att du har tagit en bild från min blogg. Det står att det är förbjudet att ta bilder och texter från min blogg. Så snälla fråga först! :)

2011-06-27 @ 10:08:45
hemsida: http://linneasplats.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback