Fundersam...

Hellu:)
Just nu sitter jag och har ätit klart :D
Innan jag åt pratade med Debbie , och Debbie sa att Malin hade åkt hem för att hon hade mått illa, då loggar Malin in och jag ringer henne, det är alltså på Skype, men hon lägger på och säger att hon ska gå in i sitt rum:P Sen svarar hon och hon säger att hon mår illa och så pratade vi en liten stund, sen loggade hon ut:S Sen pratar jag med Debbie och jag tror att jag hör Malin hosta, så jag säger: Är Malin där ? Nej, säger Debbie, Nähä okej säger jag och ber att Debbie ska visa runt med kameran där hon satt Vänta lite sa hon och stängde av ljudet och började prata med någon (Vilket jag tror är Malin) Men Debbie säger att det är Mia (Hennes storasyster)...
Ni fattar säkert ingenting men jag tror att Malin och Debbie skojar med mig ;)
Får väl se i morgon :)
Hehe ...
Jag skriver mer i morgon...

Ett tidigt God Natt till er då:)
God Natt ;)

kommentarer
posted by: Malin

Haha, där lurade vi dig allt :P



www.meemode.blogg.se

www.malinochsimone.blogg.se

2011-03-17 @ 20:28:49

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback