Jaa !<3

HejHej :)
Jag hoppas att ni alla hade en bra dag i går :) Jag fyllde ju år i går så ja hade det jätte bra :)
På morgonen fick jag ju ett par chinos, ett flätat skärp och en randig tröja ;)
Sen på dagen var jag med Jennifer, från 12:00-15:30, för 15:30 skulle jag gå hem och göra mig i ordning :) Kl: 16:30 åkte jag och pappa till sickla för då skulle vi bowla :D
Vi mötte upp mamma vid bowling hallen och väntade på pappas bror och hans familj :) Vi behövde inte vänta speciellt länge dom kom när vi hade betalt banorna :P
Vi gick och tog ett par bowling skor (dom är grymt fula) ;) Men i alla fall sen började vi att bowla :) Det var grymt roligt :) Jag gjorde en strike men jag kom i alla fall sist av mig mamma och pappa :( Men man spelar ju för att det är roligt :)
Men men... när vi kom hem så var jag ganska trött så jag orkade inte göra annat än att sätta på TV:n :)
När jag skulle gå och lägga mig skulle jag bara fluffa till kudden som ligger bakom mig, och jag känner något hårt... hm... vad kan det vara jag tar fram det och det är en present, mamma och pappa kollar in genom dörren och säger oj juste ;) Haha... jag öppnar den och det är en kamera :P En rosa den är jätte fin :) Jag kommer att lägga in lite bilder när jag vet hur man gör... haha :)
Men jag ska gå...

Ha det bra :) Stor kram //Felicia :)

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback