Ojj...

HEJ :)
Förlåt om jag har varit lite frånvarande :S Det är för att jag har haft lite mycket att göra hemma städa och så där!
Men nu är jag tillbaka :)
I går så kom min släckt och fikade, jag fick pengar och presentkort :) Precis vad jag önskade mig :)
I fredags så var jag och Jennifer i mölnvik (stavning) (vi åkte med hennes mamma som skulle handla) bara för att vi ville gå in på lindex :) Där tog vi lång tid på oss ;) Vi provade och provade tills allt vi skulle handla passade :P Allt vi tog ar typ för stort :) haha Jennifer vet vad jag menar ;)
Men men... jag ska kolla lite på några bloggar nu :)

PUSS O KRAM //Felicia :)

kommentarer
posted by: Malin

Vilken färg var dina chinos i ? :P Du är sötnows :P



www.meemode.blogg.se

www.roligtmedmalinochsimone.blogg.se

2011-03-06 @ 11:26:52

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback