BORÅS!

Hellu!
Nu är jag hemma hos Debbie :) Förlåt för att jag inte skrev ett inlägg direkt när jag kom hem i söndags men jag var jätte trött!;) Men jag ska iaf berätta om min resa till Borås:) På lördagen var vi tvungna att gå upp klockan HALV FEM på morgonen! Sen åkte vi klockan fem :) Vi kom fram till Ullared klockan halv elva ungefär!:) Då shoppade vi :) Jag köpte ett tå nagel sätt med typ fot fil och så, jag köpte en sån här sak man kan sätta på datan, ett jätte gulligt linne och vägg ord, det kommer bilder på några av sakerna;) hihi (jag köpte säkert mer men jag kommer inte på mer nu ;)) Sen efter det så åkte vi till hotellet och vilade och gjorde i ordning oss, sen så åkte vi in till stan för att äta men det var fullt efter som att det var valborg så... Men iaf, då åkte vi till en pizzeria mitt emot hotellet;) Det var två killar där innan oss, men sen så när vi hade beställt maten och satt oss ner så spydde en av killarna ! Så äckligt! Så vi tog med oss maten till hotellet;)
Sen dagen efter så åkte vi till Knalleland, där fanns det masa outlets (stav) men det var där jag shoppade mest:P Men jag orkar inte berätta allt jag köpte;)
Men nu ska jag och Debbie kolla på TV:n ;)
Puss Puss <33

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback