?

Hej alla asöta:)
Just nu sitter jag hemma hos Malin i luft sängen som ni vet  ;) Malin sover fortfarande,vill inte väcka henne för tidigt men kanske halv nio eller något sånt ;)
Men ni undrar sökert vad jag menar med rubriken;)  Om jag bara går in på bloggen så ser man ju sina inlägg men om jag kollar där så är det inte  mina inlägg det står typ knäpskalle och inte en bra dag idag :/ Så jag vet ite vad som har hänt :( Men om jag trycker på dom så händer ingenting det står bara kunde inte hita bloggen :( Så jag vet inte!
Men i allafall idag ska jag och Malin på genrep på musikalen det är inte bara musikal där utan teater elever dansare och så vidare ;)
Men jag kan npg inte skriva mer nu ;)
Hare gött:)
Så söt ! <33

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback