Möja!

HEJ!
Nu sitter jag och Jennifer framför datan och väntar på att Debbie ska komma och hämta oss men det är inte förens klockan tio i nio! Vad ska vi göra i hela 45 min? Sova kanske, nej jag skojar!
Men när jag skrev att vi gjorde en reklam film så glömde jag att Tindra var med, Sorry Tindra! :)
Men i allafall, snart (när Debbie kommer och hämtar oss) så ska vi åka till möja! Det kommer bli as roligt! Jag ska ha min nya bikini! I går var jag och Jennifer och shoppade! Juste jag glömde säga att Jennifer sov över här! :) Men i allafall igår shoppade vi jag köpte en ny bikini, en rosa randig tröja och ett par shorts som är till midjan (stavning)! (Det kommer bilder på klädern, och kommer ta bider när vi är på möja!)
Men nu måste vi gå!
Ha de bra//Fellan!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback