Ny design!

Hej;)
Som ni ser så har jag en ny design:) Som jag faktiskt har gjort själv! Malin la in den åt mig! :)
Men i allafall, nästa veckan kommer bli toppen för på mondag åker vi till möja med klassen och sover över till tisdag. Sen kommer vi hem på tisdagen typ kl: fem ungefär så då hinner vi inte vara i skolan och då åker vi hem. Sen på onsdagen ska vi vara i skolan och sen efter skolan kanske vi ska åka till GRÖNAN jag Malin, Simone och Debbie! Kommer bli as roligt! Sen så är vi lediga på torsdagen och fredagen så det kommer vara en as skön vecka.
Men jag har presic kommit hem från Simone och vi hoppade typ studs matta hela tiden så det var roligt :)
Det här fick bli ett ovanligt långt in lägg, men dom är också bra! :D
Hare bra!
Hoppas det var ok att jag la in den här bilden Anna! <3

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback