Gäst blogg <3

Hellu! Nu sitter vi i skolan och väntar på att vi ska få gå in på engelskan! Det är typ 20 min kvar! Men jag är Cajsa (felicias kompis) och bloggar på cajsabieber.blogg.se kolla in på den! ;) Fille (Felicia) ska försöka lösa en som här "Rubisk kub" eller vad nu den heter! Har en själv men har bara lyckats klara en sida :S David i våran klass klarade alla på typ 1 minut eller nått sånt, och han tittade inte ens på den! Efter engelskan ska vi ha idrott, men jag ser inte fram emot det så mycket för vi ska dansa :S Både jag och Fille gillar Justin Bieber<33 Men nu tror Felicia att jag har övergett honom för Ulrik Munther (vilket jag inte har) <3 Och om ni inte visste det så har vi lyssnat sönder hans nya skiva "Under the mistletoe" som är suuuuuuper bra! Så det är en skiva som ni måste köpa! :D
Klicka här för att komma till Cajsas blogg!<3
Justin Bieber gott folk<3

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback