Min dag

Hej :D
Jag har precis kommit hem och nu sitter jag och ska snart slå in ett paket till min lilla kusin som fyller sex år i dag! GRATTIS säger vi till dig Ebba! :) Men nu kan jag ju inte säga vad det är... då avslöjar jag ju hela hemlisen! :P
Hihi, men jag ska i allafall slå in det med rosa papper, såklart! En liten prinesessa ska ju ha allt rosa! (Hmm...undrar vem hon har ärvd det av??) :)
.
Men i allafall, så hade vi matte prov i dag och jag och jag tror att det gick ganska så bra, och så är jag så stolt över mig själv för att jag klarade 120 tal på 5 minuter! (Multiplikation) :thumbup:
Men nu ska jag slå in paketet :) Ta hand om er! <3

kommentarer
posted by: Simone

Jippie !

120 av 120 !! :D Grattis till dig och Ebba :D <3

Hare bra ! ^_^

<(") = Pinguin på Facebook :D <3

2011-11-30 @ 16:13:59
hemsida: http://malinochsimone.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback