Kommentera!<3

Hej!
Nu sitter jag vid köksbordet och skypar med Debbie och Simone! Och i går då hade jag halv åtta hos mig! Asså det var hemma hos mig! Simone, Malin och Debbie var här, jag hoppas på höga betyg! Jag lagade till förrätt svamp toast och till varmrätt så lagade jag fläskfile och potatisgratäng med bearnaise sås! :) Och sen till efterrätt så blev det chokladfondy!
Oj, jo föresten förlåt för att jag inte har skrivit på så länge! :D Har haft mycket att göra...
Som ni ser, mycket att göra! ;) :D Haha!
Men men! Jag vil att ni kommenterar mer! Jag får ALDRIG kommentarer! Men det kanske inte är så mycket att kommentera men någon gång kan ni väl kommentera! :) Men jag ska hjälpa mamma att duka nu! ♥
Ses! :)

kommentarer
posted by: Malin

Vad gör Debbies telefon mitt i allt? :P

2011-10-02 @ 20:24:26
hemsida: http://meemode.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback