Kattmöte!

Hej, jag skulle bara vilja börja med att säga att JAG SKA FÅ EN KATT!
Och sen så skulle jag vilja säga att jag titter på busshållplatsen i brunn och fryser ihjäl om mina händer
Men jag kan ju börja med att berätta katt historien! För ungefär ett år sen så sa Malin att hennes pappa var allergisk mot deras katt och hon frågade om jag ville ha de! Såklart att jag vlle ha den men pappa och mamma sa nej:/
Men så nu sa pappa att vi kan ta henne (Alice heter katten). Både jag och Malins familj blev jätte glada!
Sen kan jag ju berätta en lite midre rolig historia. Jag ska hemmtill Malin idag för att vi ska prata om Aliciemin och hennes familj tillsammans. Jag trodde att Malin sa att jag skulle ta en buss som går 14:44 men bussen gå 15:44 så nu sitter jag omringad av killar från klassen :( Inte häller så roligt :D
Men jag ska fortsätta vänta på bussen nu! <3

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback