Kommentarer

Hej!
Förlåt för att jag inte uppdaterar så ofta men, nu gör jag det i allafall det! Menmen, just nu kollar jag på Tv och väntar på att mamma ska komma hem så jag kan få mat :P Haha, skojar bara <3  Menmen, idag så hade vi skolfoto och hon som fotograferade var jätte trevlig och snäll. Och i år så skulla man ta självbilden eller vad det heter när det bara är du på bilden, i allafall så skulle man ta den inte bara på ansiktet utan typ från mitten av låret! Det tyckte jag var roligt, gillar att var med på bild, hehe! :)
Jag hoppas att mamma beställde så att hon kommer få på mobilen så jag kan skicka den till datan och sen visa er den bilden! :) Men nu ska jag spela ett spel på miniclip.com ;)
Bye!<3

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback