Påsklovet

Hej! :D Förlåt för super dålig uppdatering de senaste dagarna. Under påsklovet har jag haft grymt kul och var mycket med bästisarna! :D På påsk så åt vi hemma hos våra grannar kollade på film och mös. På tisdagen var jag Cajsa, Rebecka, Simone och Jennifer i nacka och shoppade (som galningar) :P Jag och Cajsa sov över till onsdagen och sen på torsdagen så åkte jag och Cajsa, hennes mamma och hennes syrra till stan, och då shoppade jag lite till :D
Sen blev det helg och då åt jag massa godis ;) I går så gick jag i skolan och då slutade vi 4 -.- Och i dag var jag i skolan och nu är jag med Cajsa och vi kollar på TV! Jag ska ta bussen hem och äta med mina underbara föreldrar <3 Älskar er <3
Nu ska jag skärpa mig och skriva oftare!
PusseliPuss <3

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback