Är sommaren slut?

Hej hej!
Jag vet att jag inte har sjrivit på (väldigt) länge, och jag vet också att jag alltid säger samma sak att jag ska börja skriva igen och bla bla bla.... men jag har inte skrivit nu på sista tiden för att jag inte har haft tid. Just nu är det en väldigt tråkig design, men jag ska fixa det! 
I början av sommar lovet så fick jag en ssystemkamera av ina underbara föreldrar, den har jag använt flitigt men har inte kommit på hur man laddar in bilderna på min data så alla bilder ligger på mammas data. Jag har varit på Simones landställe också, det var mysigt, äta Tacos, sola och lösa korsord är inte så dumt! Jag hann bara vara hemma i en dag innan vi skulle åka till min farfar i Örebro. Den här gången var det mammas kusin och hennes familj som skulle följa med. Med en liten bebis med så blev det ingen rast eller vila (förutom när han sov). Jag fick lära mig mer om kameran och några foto tips, (kusinens kille är fotograf) så jag längtar efteratt lägga in bilder som jag har tagit :) Vi skulle ha åkt till Gotland också men det kom någonting emellan.
Den här sommaren har inte riktigt blivit som jag tänkt mig, nästan ingen sol, jag har inte varit så mycket med mina kompisar och jag har inte badat en enda gång! Men sommaren är väl inte slut än?
 
Kramisar från mig!
 
Midsommar <3

kommentarer
posted by: Carina

Nästa sommar kommer bli grym Fille! Sen övertalar vi dina underbara föräldrar att vi bara måste åka till Thailand i vinter igen! Shopping och bad, tjihuu! Kram! <3

2012-08-05 @ 19:17:22
posted by: Lotta

Såklart! att inte sommaren är slut, den väntar på dig;) Kram

2012-08-05 @ 21:05:08
posted by: Anonym

Hej du.
Jag vet inte om sommaren är slut, men vad spelar det för roll om det är sommar eller inte. Huvudsaken är väl att man har sina vänner runomkring. Man kan väl göra saker som inte kräver sol och värme. Man kan väl vara nöjd med vad man har.
Du kunde ha det sämre, kunde varit sjuk, kunde vara utan vänner, kunde varit utan ett hem osv.
Det är alltid så lätt att önska saker men att se det man har och att uppskatta det är svårare.
Hoppas du förstår vad jag menar och inte bara tycker jag svamlar. Men om du börjar att se positivt på saker och ting då ska du se hur mycket lättare livet blir.
Ha de gott

2012-08-05 @ 23:40:14
posted by: Malin

Vi kommer att åka iväg tillsammans alla fyra någon gång och bara komma bort från allt. När? Vet jag inte men det ska iallafall bli av :) <3

2012-08-06 @ 17:06:07
hemsida: http://malinekroth.blogg.se
posted by: DU ÄR MIIIN!

Hej världens bästa bästis i hela vida världen, det kommer flera somrar.. eller hur? :D Vi kommer träffas snart, på dagarna, i skolan, på fritiden osv <3 Spelar ingen roll vart du är, hur du ser ut, vad som än har förändrats i livet eller i världen. DU kommer alltid att vara MIN bästis! Oavsett om du vill det eller inte ;) Jag älskar DIG för den du är och inget eller ingen kan ändra på det! :* Ha det BÄST nu! Vi ses snart... ÄLSKAR DIG och det vet du att jag gör!
Puss o Kram, hälsa mammsen o pappsen :)
/ "Simpovitsch" :D <3<3

2012-08-06 @ 19:35:52
posted by: Nora

Kan inte du skriva om miiiig hihihihi skulle vara kul att se vad du tycker hihi:-) <3

2012-08-07 @ 21:34:59
posted by: Nora

Kan inte du skriva om miiiig hihihihi skulle vara kul att se vad du tycker hihi:-) <3

2012-08-07 @ 21:35:05
posted by: Pernilla

Jag tror att sommaren kommer nu :-)

2012-08-09 @ 20:30:00
posted by: Pernilla

Jag tror att sommaren kommer nu :-)

2012-08-09 @ 20:31:20

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback