Bio + shopping

Haj på daj! :D
Idag så har jag varit på bio tillsammans med Malin, Simone och Debbie! Vi kollade på Madagaskar 3 i 3D. Den var bra, haha, om ni gillar animerade filmer (som jag) så rekomenderar jag den! Dom skulle komma till mig innan så vi hann vara lite med varandra, dom kom ungefär vid 12 och så åt vi lunch och lite så. Sen åkte vi hemmi från vid halv 2 för att hämta ut biljetterna och så ville vi gå och kolla lite i affärerna innan filmen började. Ingen av oss hittade något som vi skulle köpa :P 
Efter bion så stannade vi i Nacka Forum (för Malin hade en jacka som hon skulle byta på Zara men dom hade inte den butiken i Sickla så då stannade vi i Nacka), jag ville gå på Bik Bok och då visade det sig att om man köpte ett par jeans så fick man välja en annan valfri vara för 199 kr. Jag behövde ett par jeans så jag gick in och bad mamma hitta ett par snygga jeans. Vi hittade ett per svarta jeans och en snygg kornblå tröja som passade och så gick vi och betalade :) Hon i kassan sa att det var extra bra pris på en skit snygg tröja för dom som handlade på Bik Bok så en sån fick det bli också! Bilder på de nya kläderna kommer i morgon ;) 
 
Liten bild på en blomma <3

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback