Fredag

Hej! 
Idag är det fredag och det känns som att det spelar ingen roll för det är ju sommarlov (i alla fall ett litet tag till) :) Mina planer inför helgen är i morgon ska jag på ett års kalas och kameran följer med så det kommer bilder ;) På söndag så ska jag kanske träffa Malin och Debbie, vi har inte bestämt något ännu! 
Det kommer att komma en bildbomb varje gång jag tömmer kameran, så när jag lägger in bilderna från kameran så kommer jag lägga in nya frächa bilder varje gång :P Men jag måste låna mammas och pappas data varje gång jag vill ha bilder som jag har tagit med min kamera och nu är jag inne på min data så jag kan inte lägga in några bilder just nu. 
 
Jätte gammal bild! Det är jag med rödrandiga strumpbyxor och Simone med blå :D De andra är dagis kompisar! <3
 
 

kommentarer
posted by: Simone

Snygga som vanligt :D <3

2012-08-10 @ 20:33:56
posted by: Simone

Oj, haha men vi är snygga :D <3

2012-08-10 @ 20:36:54
posted by: Deb <3

Vad Gulliga Ni Är!!! <3 :D

2012-08-10 @ 21:11:34
posted by: Sylvia Krapf

Kul att se bilden. När är den tagen?

2012-08-10 @ 22:42:02

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback