Mina fina tjejor!

Hej på er! 
Jag har fått massa härliga kommentarer, och till Simone och Malin vill jag bara säga att ni är bäst! Ni betyder allt för mig!<3 (Självklart betyder alla mina kompisar jätte mycket för mig men Simone och Malin hade kommenterat.) Jag fick också en kommentar som frågade om jag inte kunde ha dagens outfit. Jag ska nog börja med det, men det blir nog lite senare, kanske i höst eller så :) 
Men men.. Idag följde jag med mamma och handlade och då stannade vi på Rusta för jag hade bestemt mig för att jag ville göra om i mitt rum, och det är så enkelt för mina väggar är bara svart vita så har jag en färg på kuddar och gardiner osv. Då hade jag i alla fall bestemt mig fär att byta detalj färg från rosa till plommon lila. Vi handlade en matta, två block ljus, gardiner, en lampskärm och en mysig filt. Allt i plommon lila då förutom lampskärmen som var svart! Så i morgon blir det väl att jag får städa lite och sen att vi fixar iordning allt :) Bilder kommer i morgon! 
 
Ha det bra!
 
Gammal bild!

kommentarer
posted by: Deb :D

Haha, jag ser sååå ful ut där :D
Så du kommer att lägga ut en bild på
ditt rum sen??? :D <3

2012-08-07 @ 21:29:19
hemsida: http://wesayhighfour.blogg.se
posted by: Malin

Älskar dig Fille! :) <3 Hoppas du har det myys hemma! :D <3
www.wesayhighfour.blogg.se

2012-08-08 @ 22:42:51
hemsida: http://malinekroth.blogg.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback