Nytt i garderoben

Hej! 
Idag har jag mamma och pappa varit i Solna centrum och shoppat lite! Jag kännde att jag behövde lite mer kläder, (host) jag får knappt plats med dom kläder jag redan har! Nej, jag måste rensa ur min garderob, igen!
 
Gina tricot - 129 :-
Gina tricot - 149 :-
Gina tricot - 249 :- 
Jag köpte den sista tröjan i svart med ett vitt kors men den fanns inte på hemsidan. Och jag tog inte egna bilder efter som att jag inte har en kamera som man kan lägga in bilderna på datan med. 
Jag köpte också en ring med ett kors på, ett halsband med vingar på och ett halsband med tre olika halsband på lixom. Det är lite svårt att förklara :P 

kommentarer
posted by: Nora

Hej gummsaan, älskar din stil och det vore kul om du kunde göra dagens outfit!<3<3<3

2012-08-07 @ 11:41:29

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback