Tips?

Hel hej! :)
just nu så skypar jag med Jennifer och hon kollar på One Direktion på TV så det är som att prata med en vägg :P  Idag som sagt så var jag med Malin ocih vi bakde chokladnbollar, som blev jättegoda! Sen fixade vi en ny design till våran blogg WeSayHigh4, men det gick inte att lägga in den för det var något fel med blogg.se som dom häll på att åtgärda ;) Men då vet ni att design är på väg till den bloggen i alla fall!
Är det någon som har tips på bra filmer som går på bio nu? Kommentera och berätta om ni har sett en bra film nyligen på bio och säg vad ni tyckte om den. Jag skulle vilja gå på bio men har så svårt att välja film så Kommentera! 
 
My new shoes! <3

kommentarer
posted by: jennifer <33

fina skor haha ;) nej men seriöst om var fina :P <3 :*
madagsakar 3 (stav) var skit bra ! bästa jag sett på länge faktiskt den borde du se ;) <33 :**
puss från mig , älskar dig så mycket så det går inte att förklara ! <33 :**

2012-08-12 @ 22:16:58
hemsida: http://www.bieberfewer.blogg.se
posted by: Cajsa

Fille, du och jag ska se LOL! :))))

Svar: Yes! Ofc :) <3
None None

2012-08-12 @ 22:27:43
hemsida: http://cajsaphotos.blogg.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback