Finaly!

Hejsan!
Nu sitter jag här och har recis ätit lite middag med min härliga familh :)
Igår så sov jag över hos Rebecka, för att vi hade bestämt att vi (med båda familjerna) skulle gå på bio idag! Så vi hade mys spelade spel, och tände alla ljus för att det blev strömm avbrott. Men men! Idag så åkte vi in till Sickla, några klollade på nya vinterskor, och jag köpte på en ny vinter jacka :D

Nog om det! Efter allt shoppande så gick vi och kollade på "Braking Dawn Part 2". Det var den bästa filmen som jag någon sin sätt! Gröt sjukt mycket på slutet! Åh!! Längtar tills den kommer ut på film, då så ska jag kolla på alla filmer i rad! Jag har ockås funderat på att läs om alla böckerna :D Rekomenderar starkt! Både filmerna och böckerna! :D :D
Men nu så ska jag kolla på solsidan!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback