Frågor ;)

Hej! Debbie hade några frågor..
 
1. Har inte du alla twilligt bökerna?
    Nej jag hade ingen Twilight bok ;)
2. Ta ett kort på kalender för jag fick också en så vi kanske har samma.
    

Haha, inte världens bästa kvallite men det är taged i mörkret med min iPhone ;)
 
3. Vem fick du nagelfilarna och ringen ifrån?
Simone ;) <3
 
4. Det är så att den 24 är det julafton, den 25 juldagen och den 26 annandag jul. :D <3
Hihi ;) Det visste jag väl! :D
 
5. Vi måste träffas när jag har kommit hem igen. :D <3
Absolut! Kramis

kommentarer
posted by: Deb :D

Jaha, men har inte du läst alla? :D Haha, vi har samma kalendrar igen :D Vart är du?? :D <3 <3

2012-12-27 @ 18:36:47
hemsida: http://wesayhighfour.blogg.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback