Julklapps shopping

Sorry för no update. Men jag har haft mycket kul att gör i helgen så jag har inte haft tid.
I Fredags så hade jag en vanlig skoladg och på siste lektionen så kom Cajsa och var med. Sen efter det så väntade vi på bussen som kom en timme försent. Sen åkte vi till nacka och där köprte jag lite julklappar ich en mössa till mig själv :) Man kan inte åka till Nacka utan att köpa nått till mig själv. Sen så åt vi i Nacka också. Sen åkte vi hem till Cajsa och hadde mycs, åt chips och spelade Wii :D Vi ställde alarm på klockan åtta för att Caja skulle kolla på Ulrik på musikhjälpen. Vi åt frukost och fixade oss. Jag tog bussen hem och när jag kom hem så var våra grannar där. Jag åt lunch och sen så bakade vi julgodis :D Mmm.. Gott! Sen så vid klockan sju när vi hade bakat klart och lagat mat så blev det dtrömmavbrott. Vi satt där och pratade och tände ljus och hade mys! Sen kom elen tillbaka klockan ett ;) Och igår så gjorde jag absolut ingenting. Jag gick bara runt i mina mjuukisbyxer, osminkad med alrvugt upsatt hår!
 
Och på onsdag så ska jag testa på Cheerleading dt kommer ett bli Awesome :D Jag ska bli en cheerleader! Hahha, ne men det är kul att göra nått som är lite snnolunda.
 
Och till sist, nu är det inte så långt kvar till skolavlutning, betyg osv. Jag ska ha på mig fina klädere och vara stolt över mibna betyg (host). Nej men jag tror att de kommer att vara ganska okej. Och på måndag så är det julafton! Kommer att bli askul! :D

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback