Mys dag!

Nu sitter jag i soffan och kollar på film med mina nya fluffiga tofflor och mysiga mjukisar :) Alla som sov över har precis åkt så nu är det lugnt ;) idag ska jag inte göra något speciellt men i morgon så bär det av till Nacka och shoppa på mellandags rean som börjar i morgon, jag tror att det kommer vara kaos ;)
Igår kom tomten också, för lilla Melvin som inte blev ett dugg rädd, som vi väntat att han skulle bli ;)

Jag fick:
En iPhone 4 vit
Två snygga skal, ett converse och ett med Justin
En lila one pice
Tre presentkort på tre hundra styck
Justins bok
Twilight, första boken
Gråa mysbuxor
Vita fluffiga tofflor
En 1D kalender
En plupp man sätter där hörlurarna ska vara på telefonen
Av min fina bestie fick jag: två nagelfilaroch en jätte fin ring!

Så jag är otroligt glad :D tack alla!

Ha en bra "dag efter julafton dag" ;) *glömt vad det heter*


kommentarer
posted by: Deb <3

hehe, att inget att göra så här kommer att par frågor osv:
Har inte du alla twilligt bökerna? Ta ett kort på kalender för jag fick också en så vi kanske har samma som det hände med Jusin Bieber kalendern. Vem fick du nagelfilarna och ringen ifrån? Vill också ha en One Piece. Det är så att den 24 är det julafton, den 25 juldagen och den 26 annandag jul. :D <3 Vi måste träffas när jag har kommit hem igen. :D <3

2012-12-26 @ 00:00:03
hemsida: http://wesayhighfour.blogg.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback