Nyår med Malin och Debbie!

Hej! Nu är Malin och Debbie hemma hos mig och vi ska snart äta ;) Vi sak äta skagenröre toast till förrätt, tilll varmrätt så ska vi äta oxfilé med potatis gratäng med bea sås och till efterrätt så ska vi äta chokladfondy :D Mmm... gott! Sen blir det mys och sen klockan tolv så blir det ut och kolla på alla raketer, vi har inte köpt några men alla våra grannar typ köper för flera tusen så man kan kolla på alla andras raketer :D Haha, men sen så ska vi grilla korv, alla får komma så det brukar bli några grannar och så :) Jag vet att jag lovade att jag skuklle ta massor med bilder men så blev det inte, men idag så ska jag ta bilder på raketer och mina underbara vänner :D Men vi ska typ äta nu så.... Bilder kommer nästa år ;) Hahah!
 

kommentarer
posted by: Tindra

Hej <3 Krya på dig ;) ASFIN BILD!!! Jag fick massa skräpbilder som jag ska redigera och se om det blir något med...vad är chokladfondy? :) <3

2013-01-10 @ 17:45:39

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback