Tidag 18: de December 2012 Sjuk

Hejsan!
Det är så otroligt tråkigt at var sjuk. Man vill kanske inte vara i skolan men man vill ju träffa kompisar osv. Men men, man ska inte klaga ;) Jaghar bara lite ont i halsen och är lite suvig och tror att jag kanske ska gå till skolan i morgon, men det får vi se i morgon bitti!
 
Men nu så är det bara tre dagar kvar till fredag! Jag längtar som attan! Jag vill veta mina betyg och så ska det bli otroligt skönt att ha jullov :D
Jag ska ta lite bilder osv på juladton och nyår så håll utkik för mer bilder och uppdateringar!
Ha det bäst! Kram
En liten mysig snöbild, på min underbara hund :D
 
 

kommentarer
posted by: Deb <3

Vad gullig han är :D <3

2012-12-22 @ 23:29:11
hemsida: http://wesayhighfour.blogg.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback