TJÄÄÄÄÄNA BLOGGEN ;)

Tindra häääär! :D Sitter hos Felicia, vi "pluggar" och jag tränar geografi, Fille pluggar historia -.- HATAR historia -.-.-.-.- Nää, men Felicia pluggar faktiskt. ;)
Men...Idag så hade vi idrott, och jag blev forever alone men en person som jag är kär i var i mitt lag så det gick bra ändå. HAN ÄR HELT UNDERBAR!! (OCH ASSÖT!!! :D) När vi kom hit så drack vi varm choklad :D :D :D :* Och innan det så ramlade vi i snön. Och sprang som galningar ;) (Fille säger att bara jag ramlade...Hon ramlade också ;) :D) Ska öva på gitarren snart och imorgon så har vi sovmorgon och gitarr :D <3 Vår gitarr"lärare" gillar inte mig, hahahah :D Jag har haft öroninflamation och har varit hemma hela förra veckan. Men nu är jag tillbaks! :P :P
Långt inlägg men, jaja...
 
HEJDÅ, SKA FORTSÄTTA PLUGGA NU SÅ...............Tjääääääääna ;)
 
// TindraUtanBlogg <3

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback