Fåglar

Fåglar, många olika små stora tjocka smala. Jag satt och kollade genom fönstret på fåglarna i våran fågelmatare, jag fick en favorit, det var typ en toffsmes. Det var mest småfåglar i början och sen så kom det det koltrastar och jag ba, kolla mamma nu kommer dom onda fåglarna. Mamma: Nej, det är koltrastar dom är inte onda, dom vill oxå ha mat. Jag: Men är det inte sånna som häxor har när dom åker på sin kvast? Mamma: Nej, det är korpar. Jag: Jaha, hehe :)

Hihi, bara en liten rolig sak. Men nu sitter jag och fikar med min mormor mamma och pappa :)
Men jag skriver mer senare eller i morgon! <3

kommentarer
posted by: Cajsa<3

Jag har frågestund på min blogg, fråga nått? :D

2012-01-15 @ 17:45:02
hemsida: http://cajsabieber.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback